18 Şubat 2015 Çarşamba

Sevda Sözleri - Sevdalı Sözler- Kara Sevda Sözleri



Türkiye'nin en etkileyici sevda sözlerini burada bulacaksınız.En tanınmış yazarlarımızın duygusal açıklamalarını derlediğimiz sözler:

En az benim ki kadar, annemin de ahı tutar sana. 
Burnumdan getirdiğin süt, onun sonuçta!

"Bir bir denemişim bütün kelimeleri
Yeni sözler buldum seni görmeyeli..."

” Elif diye bir kızımız olsun. Romantik bir filmin gösterildiği bir sinema dönüşü olsun o da. Ya da bir bale dönüşü. Bunu istiyorum ben..
Sen ne güzel bir Elif doğurursun. Başına kurdeleler bağlarsın.
Evet, Elif.”






"Zaman lazım sadece, unutacaksın!

Nasıl unuttuysan çocukluğunu, kırılan oyuncaklarını...

Kırılan kalbini de öyle unutacaksın."



Şu senin bulutsu sesin var ya,
Uçtan uca tersyüz ediyor geceyi...


Aşklarda bakım istiyor, öğrenemedin gitti.

Gölgene bak, beni anlamak istiyorsan; 
O kadar yakın, ama sana asla dokunamayan

Küçükken anneme mezarlıktan korkuyorum
dediğimde ‘ölüden değil, diriden kork’ demişti.
Zamanla anladım ki; annem yine haklıydı.

Kadın karnına koca bir dünya sığdırdı, siz dünyanıza kadını sığdıramadınız.


Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık ”sevda” da boğulur

Kalbinde katarakt mı var be sevdiğim,söylemeden de göremiyor musun
bendeki bu aşkı ?

Dalından kopan yaprakların
Sararan yanlarına yazdım adını
Sahte bir gülüşten ibarettin oysa.

'Kimse beni sevmiyor' diye bağırdım! 
Annem: 'Ben daha ölmedim' dedi



O beni herhalde sevmiş! 
Oysa ben onu her halde sevmiştim.

“Yüzünü avuçlarımın arasına alabilmek. 
Bilirsin, bu öyle sıradan bir eylem değil.”

Yalnız seninle güçlüyüm. 
Sen olmasan bir anlamım olmaz.
Sev beni.

Neden yorgunsun sorusuna cevap aramaktan,
‘Ve bunu sormasınlar diye gülümsemekten
yoruldum.

Bir mısra daha söylesek sanki her şey düzelecek.

Yarın bizi beraber görenler kimdi o yanındaki diye sorarlarsa beni detaylı anlatma. Kısaca; ömrümün geri kalanı dersin.

Sana rastladığım gün susuzdum, yalnızdım.
Bir çırpıda içtim gözlerini.

Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu, iki kere öpeyim desem üçün boynu bükük.



Pişman değilim, kırgınım biraz ama üzülmüyorum. Çünkü gittiğinde yeni bir şey öğrendim: artık her seviyorum diyene inanmıyorum.

Parmak uçlarıma hapsettim seni,dokunduğum heryerde seni hissediyorum, canım yanıyor..

Yeter, aklından çıkar artık onu 
diyor kimileri.
Siz de aklınızla değil de, yüreğinizle
sevseydiniz anlardınız beni.

Biliyorum, sana giden yollar kapalı.
Üstelik sen de hiç sevmedin beni.

Ne ikna edici bir intihar biçimidir; 
şimdi seninle göz göze gelmek.

Hani çok su verince ölürmüş ya çiçekler. 
Birisinide çok sevince gidiyormuş meğer.

Uzaktan seviyorum seni.
Kokunu alamadan, boynuna sarılamadan, yüzüne dokunamadan. 
Sadece seviyorum.

“Ölüyorum tanrım
Bu da oldu işte.
Her ölüm erken ölümdür
Biliyorum tanrım.
Ama, ayrıca, aldığın şu hayat
Fena değildir.
Üstü kalsın...”


Bir gün ayrıldık ve sevilmekten eskimiş bir renk gibi hissettim kendimi..

Kuşlar toplanmış göçüyorlar; 
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni.


Parkta salıncak sırası bekleyen çocuk gibi bekledim seni.
Biraz heyecan, biraz da salıncağı ‘başkası kapacak’ korkusu işte.


Sesinde ne var biliyor musun? Ev dağınıklığı… 
İki de bir elini başına götürüp, 
rüzgarda dağılan yalnızlığını düzeltiyorsun.




Kişinin hayalleri şahsiyetini ortaya koyar.
Nasıl diye sorarsanız?
Hayallerinizi söyleyin ne olduğunuzu haber vereyim.
Bir darı tanesi mi istiyorsunuz?
Siz bir serçesiniz
Bir kuzumu istiyorsunuz?
Siz bir kurtsunuz
Bir zafer mi istiyorsunuz?
Siz bir kahramansınız.


İkinci bir parıltı var senin bakışlarında. Keşke yalnız bunun için sevseydim seni...


BİZ YAZANLARIZ